Min dag!


Idag fyller jag 27år, eller 324 månader. Junpan den lilla tjejen fyller 3 månader just denna dag. Dillen ska bjuda på oxfilé till middag - gött!! Ska nog korka upp lite rödtjut till detta. Jag fick ett bra ställ att cykla i av Dillen och Junpan idag.
Igår var det fullt hus här hemma, med mycket, folk, fika & presenter till både Dillen och mig. Dillen älskar verkligen presenter och paket. Kan inte säga att jag ogillart, men jag är lite mer avslappnad till hela grejen... Vi fick många bra presenter igår, dock var det ett par saker vi redan hade och lite fel storlek. Gör inte så mycket i sig, men det känns så tråkigt för dem som tänkt ut en bra present och sen visar den sig vara lixom ogjord. Jag är glad i alla fall!

Tack till alla som varit och hälsat på och till dem som grattat på avstånd!

(Har mobilbloggat under dagen, men tydligen funkade inte det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0