Vad hände med grabbarna 75?

Vart tog dom vägen? Deras fotologg har lagts ner. Inget mer klotter har synts till. Har dom kanske växt upp?
Skönt är det iaf. Om jag blir sugen på lite klotter till lastbilen kan jag nog fixa det själv den här gången.

Nu vet man att hösten är här. Förutom att det är kolsvart utomhus när jag går upp så har Idol börjat på tv - ett säkert hösttecken. Ser fram emot denna höst mer än någonsin. Kan det ha att göra med en viss tjej? Blir nog en toppenhöst med mycket regn och rusk.

Ikväll har jag bjudit Mats och Dillen på tunnbrödsrullar (gott!) samt mekat dit nya beslag på våra hallmöbler. Eftersom Dillen har fått dille på vitt har hon ju målat om det mesta som kommit i hennes väg. Och hon köper nya grejer som jag måste fixa till. Denna gång var det nya beslag som gällde. Resultatet kan man se på hennes sida.
Fint, helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0