Rolig historia

En man kom in på en bar med sin krokodil.
-Den här krokodilen är en mycket märklig krokodil, sa mannen till
de församlade i baren. För att visa det ska jag ge er ett litet
smakprov på vad den kan.

Mannen öppnade därpå sin gylf och halade fram sina genitalier. Han
Drog åt sig sin krokodil, knackade till krokodilen på nosen, varpå
krokodilen öppnade sin väldiga käft. Därefter stoppade mannen in
sitt organ i krokodilens gap, knackade åter på krokodilens nos,
varpå krokodilen slöt sina käftar kring mannens apparat. Det gick
ett sus bland de församlade, men mannen lugnade sin publik: -Jag kan stå
så här så länge jag vill, helt oskadd. Hela baren höll andan. Efter ett
antal minuter tyckte mannen det fick räcka. Han tog tag i en flaska från
bardisken, slog flaskan i huvudet på krokodilen, varpå krokodilen öppnade
sitt gap och mannen tog ut sin oskadda trollstav, som han sedan lirkade in
på sin vanliga plats. De förskräckta men mäkta imponerade åskådarna visade
mannen sin beundran med en rungande applåd.


Då sa mannen:
Jag ger tusen spänn till den som gör om detta. Är det någon som vill
pröva?

Efter en kort stund räckte en blondin upp handen och sa:
Ja, jag vill hemskt gärna pröva, bara du inte slår mig så hårt med
flaskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0