Hört talas om busschauffören som inte kunde säga s?

Tumult uppstod då alla ville in i bussen samtidigt varpå busschauffören ropar i högtalaren;
"Flappna av, flappna av - alla får fitta!"

Efter jobbet var det dags för föräldragruppsträff och idag skulle vi prata om tiden direkt efter födseln samt köra en avslappningsövning. Själv har jag dock inte svårt att slappna av, somnar i princip direkt när jag går och lägger mig om kvällarna - om jag inte redan somnat i soffan långt tidigare. Detta händer rätt ofta nu för tiden. Idag på avslappningsövningen somnade jag rätt omedelbart. Inte svårt.
Lär bli andra bullar framöver vad gäller sömnrutinerna. Lilljuni kommer nog styra och ställa en del.

På eftermiddagen blev det full fart. Dillen har donat mest hela tiden. Själv har jag röjt och satt lister i Junis rum samt hjälpt farbror Fred med rallybilen. Han körde på en ensilagebal på 900kg förra helgen så att Volvon blev ledsen.
Men nu ler hon igen! --->



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0