Watch out!


Storkar på väg. Men tydligen inte på väg till oss på Malmgatan!
Blir nog ingen bebis, börjar misströsta nu. Tänk om Ida bara blivit fet om magen, utan att va gravid - hon kanske har lurat mig hela tiden!?

Helgen som gick var rätt seg och långsam, tiden går inte fort när man väntar. Därför var det riktigt skoj att jobba idag, även fast det var rätt mkt att göra. En riktigt bra arbetsdag! Inte alls ofta som jag känner så.. Jag vantrivs sällan på jobbet, men jag brukar inte tycka att det är direkt skoj heller. Det hela hänger nog ihop med att jag gjort alldeles för lite hela helgen.

Så, alla ni som tycker jobbet e trist - sätt dig framför tv'n i 58 timmar i sträck!

Nu ska jag koka kaffe till Dillen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0