Vad 17 är det här??

Börjar undra kring Dillens graviditet. Har hon fört mig bakom ljuset?

För ungefär 8 månader sen MMS'ade hon mig en bild på ett positivt graviditetstest. Just då
satt jag i fikarummet på Cityhallen i Vingåker. Blev ju jättelycklig och fick världens fånigaste flin i ansiktet - de andra i fikarummet måste tyckt jag såg konstig ut! Så nu skulle vi ha barn (WOW!), spännande! Dagar, veckor och månader gick, och Dillen blev större och större, framförallt kring magen. hade liksom ingen anledning att tvivla.

Men nu börjar man undra... Ingen bebis verkar komma. Är magen bara stor pga Dillens stora glasskonsumtion under våren? Sen när jag såg på hennes blogg, där hon har en "babyticker", en nedräknare som visar hur fostret växer i livmodern och hur många dagar det är kvar tills det kommer.
Nu är fostret borta och dagarna ökar för varje dag. Något är lurt!

Kolla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0