Sovmorgon

Idag tog Juni och Dillen sovmorgon. Skönt för dem. Själv har jag varit i tvättstugan och gått och köpt frukostbröd. Känns konstigt att köpa bröd varje dag - är ju van att alltid ha tillgång till färskt bröd...

Igår var det en vecka sen Juni kom till världen för första gången. Här är en video från BB, Juni endast en timma gammal.



Lika snäll och fin som hon är här har hon varit hela den första veckan hos oss. Det är jag fruktansvärt glad över och jag hoppas verkligfortsätter vara såhär en att hon snäll och go. Än så länge är det rena (det här lär jag få äta upp!) barnleken att vara småbarnsförälder!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jäkla lillfis till att vara söt.!

2009-10-19 @ 11:13:11
URL: http://ziggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0