Värderingar

Vi har alla olika värderingar i livet. Idag kommer en mäklare som ska värdera lägenheten åt oss. Jag hoppas hon saftar på rejält, så jag får något bra att komma med när jag ska till banken och göra om lånen vi har.

Nu ska vi plocka iordning lite skit här hemma (som om det skulle ha så stor betydelse för värderingen) innan mäklaren kommer!

Man hoppas ju verkligen att den blivit värd mer efter allt slit...
Sovrummet före & efter renoveringen:

Och köket före & efter:


Vi har inte gjort ngt av detta för att tjäna pengar - vill bara få det som vi vill ha det. Och helst inte förlora en massa pengar.

Såå... jag hoppas värderingen landar kring 6-700 000kr. För då får vi förhoppningsvis råd att fixa sista badrummet utan att ta mer lån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0