Klippt!


Sitter själv o myser hemma i soffan - skönt. Är helt avslappnad och mör i kroppen.
Det blev två mil på hojen i Kolmården idag, plus lite löpning (med betoning på lite... blev nog max 2km). Riktigt kul att köra nya slingor, och denna var fan bra. Men jag undrar hur det ska gå nästa vecka när vi ska springa och paddla utöver cyklingen. Gaah!

Har just ätit en calzone från 7Eleven. Gott. Om en stund kommer Fredde, vi ska glo på Henrik Schyfferts stand-up-föreställning "90's - ett försvarstal". På tv dårå... Såg Schyffert live i E-tuna för ett par år sen och det var skitbra, verkligen.

Dillen är fö på tjejmiddag i Norrpan. Bra för henne.

Letar fortf. beg. barnvagn - Svart eller grå Brio Go. Ont om dessa...

När jag duschade passade jag på att klippa håret lite grann. Jag toppade håret en aning - Blev fräscht!

/BögAnders

Kommentarer
Postat av: stekaren

fikus men som vi gillar det

2009-05-23 @ 19:55:25
Postat av: Daniel



Bögar äter inte Calzone. Jätteenkelt.

2009-05-24 @ 00:46:34
Postat av: Anders

Just det... fisk är ju bögmat.

2009-05-24 @ 16:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0