Tur att man är så jävla bra på allt.

    <--- Jörgen

Igår blev en lång och märklig dag på jobbet. När jag nästan var klar för dagen, vid 11, ringer en kollegas vikarie o berättar att det går dåligt för honom. På 6 timmars jobb hade karln inte gjort ngt alls. Han behövde hjälp helt enkelt (uppenbarligen!). Jag som sett fram emot en kort dag fick nu åka till Flen för att hjälpa till. Väl där träffar jag flera gamla kunder som verkligen blev glada att se mig, fick kramar, beröm och glada tillbud mest hela tiden, så det blev inte så jobbigt att åka dit o jobba ett extrapass. Framåt kl 16 stjälpte jag av den andra stackaren hemma i Katrineholm. Själv fortsatte jag jobba med mina egna kunder, då min chef mötte upp mig. Han va väldigt tacksam för all hjälp. Jotack.

Ja, det är väl tur att man är så jävla bra på allt.

Och idag regnar det ja.

Skönt me helg dock!
Sprit i morgon, någon? (ja, inte för Dillen, men vi andra kanske?)

Kommentarer
Postat av: Mia

Du menar alltså att det ska fortsätta gå dåligt för mig så att du får nåt kul att läsa om? ;) Och jag får läsa om dina framgångar och ditt beröm på jobbet...är det så rättvist det? Hmm.

2009-06-12 @ 18:28:01
URL: http://mia83.blogg.se/
Postat av: Emelie

Bra anders, du är som lotta du... ;)

2009-06-13 @ 21:08:46
URL: http://ziggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0