Jag är en av de sex små dvärgarna.

Nämnligen Trötter!
Känner mig trött. På morgonen (försov mig idag... åkte hemifrån vid 05.40), efter jobbet och på kvällen. Höll nyss på att somna, men eftersom ja ska ut o cykla med EC kl. 17 så fick det vara. Hoppade upp och drack lite vatten istället. Ska bli skoj att cykla en sväng! Blir nog en en mil eller två på sörmlandsleden. Skönt!

Gravida Dillen är med systrarna till Norrpan, shopping stod på schemat. Undrar vem som har bråkat med vem när dom kommer hem. För bråkat har de gjort... Som vanligt. Jag gissar på Ida och Lina (lågoddsare). Men som tur är går deras fighter över och glöms bort lika fort som de dyker upp!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0