Hoppet lever och det gör jag oxå!

Influensan bröt aldrig ut! Hoppet lever! Nu ser vi ljust på framtiden igen.
O ja ser att ja ska bli pappa - WOW!! Hur coolt som helst, och efter barnvaktandet åt lillSimon häromdagen blev man ännu mer sugen på att kuska runt med en bebis!
Idag började började vi med renoveringen av tjejens rum. Slipning av väggar stod på schemat. I morgon spackling och mer slipning.
Dessutom ska vi dra på allsång på Djulö, Magnus Carlsson ska dit med en hemlig gäst - Kan det vara Wille Craford som Magnus lirade ihop med i kvällens Allsång på Skansen??
Fan tro't!

Luttan B va just här, de va väl trevligt! Det blev kaffe me glass. Som jag blev mätt på glassen. Äckligt mätt. huva! Dillen får inte äta glass, så jag tog mig en extra portion... Doh!

Funderar på att ställa upp i cykelklubben CK Ceres KM i mtb, ska tydligen gå den 8e aug. Då har jag två mål att träna inför (2-3 veckor bort!!). Men vafan... jag har inte bangat förrut ju!

Nu läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0