Smärta dagen lång

Klagomuren är igång. Jag har så ont, skoskav. SKOSKAV!! Känns så fjuttigt att åma sig över ett skoskav, men satan - det gör ONT! Tyvärr gör mitt vänstra knä ännu ondare, speciellt när det ska gås i trappor. Fan. Vem har sagt att löpning är bra för hälsan? Ska kanske träna lite inför nästa löptävling. En joggingtur i maj och en i juni var tydligen för lite. Tacka vet jag cykel.

Dagen har varit rätt bra om man bortser från löparblesyrerna. Det är riktig sommar igen, verkligen skönt, även för oss som jobbar. Lite jobbigt för pregodillen här hemma, men det verkar vara jobbigt att va gravid oavsett väder och tid på dygnet. Vill nog inte byta med Dillen.
Vi drog en sväng på stan o fikade och köpte lite babykläder - blev 5-6 plagg och inte ett enda som var rosa!!
Marcus bjöd upp till tårtkalas, smärgåstårta. Gott! Efter det drog jag o Dillen till Freddes svärfar och badade me Fred o Pilla. Hur skönt som helst med pool. Blev dock till att ta det vackert eftersom jag har ont i mina nedre extremiter...

Nu ska jag spöa sambon i en omgång Betapet. Sen sover jag, och efter det är det helg!
Nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0