Rivare Jörgen

Idag har tigersåg & kofot gått varma i lgh! Rev en garderob och en vägg, det var rätt fränt! Gick ganska bra oxå, blev förv¨nad  saker brukar inte flyta på så bra för mig när ja ska leka byggare...

På förmiddagen kom en svensexa förbi här hemma - Dillen skulle vaxa benen på offret! Alltid roligt. Fast benen är inte så illa att vaxa. Eftersom jag bor tillsammans med en hudterapeut blir jag tvingad till att ställa upp som testdummie ibland. Har tex fått ben, rygg, bröst och näsa (se bild) och ögonbryn vaxat. Har även varit på Gustavsviks äventyrsbad med röda tånaglar. Att prova glödande nålar i skäggets hårsäckar var inte helt skönt heller. Men jag gjorde det, starkare än innan.

I morgon är det F1 igen, och en tur till Vingåker. Ska ev. riva ännu en vägg, får se hur det blir med det. Helg är bra.

Shake N´Bake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0