New bike!

Japp, slog till på en cykel idag. En Giant Terrago 3 blev det. Stannade till vid den nya butiken på Lövåsen... Och nu är jag 6000kr fattigare. Känns dock bra med priset, kikade runt på nätet när ja kom hem, och inget ställe var i närheten av det jag betalade... (Heja Cykel & Sport!)
Köpte även en svart hjälm - lär behövas. Förr eller senare har jag alltid sett till att prova en hjälms kvalité - genom en rejäl krasch. Har nog kraschat i allt jag tagit mig för när jag tänker efter... cykel - skidor (slalom+längd) - gokart - banracing - snowboard - rally (som kartläsare) - inlines - enduro - skateboard - cross - bilkörning - truck  - kickbike - snöskoter - vattenskoter - skrinda - trampbil m.m.
Puh!

Har inte sagt till Dillen att ja köpt ny cykel än, så säg inget förän ja har hunnit med att lägga fram det "snyggt".


Tydligen hade jag inte koll på hur man gör med barn när man shoppar;


Nu bär det av till tvättstugan innan jag drar till Fredde o kränger lite däck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0