Wow.

Vilken jävla kväll & natt! Vinterkräksjukan (tror jag att det är/var) hälsade på med buller och bång igår. Började känna mig dålig på eftermiddagen och framåt tidiga kvällen började hulkandet. Spydde säkert tio gånger mellan 18.00 och 22.00,  då kräket avtog. Men det berodde mest på att magen var tom sen länge. Så fort jag åt eller drack något så kom det upp igen. Dillen har svårt för kräkande folk, så hon höll sig undan och tog hand om Junpan.

Jag blev förpassad till soffan denna natt, och där låg jag och kved länge länge, det hade börjat ljusna ute då jag äntligen lyckades somna ett par timmar. Mår bättre idag, men känner mig rejält bakis.

Mycket märkigt att bli sjuk helt plötsligt. Jag blir lixom aldrig sjuk. Detta är min första sjukdag under mina 5 år på Fazer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0