Hockey

I morgon är det dags för grabbhockey. Ett gäng från Valla har utmanat mig och mina grabbar i hockey i stadens ishall. 15 amatörer mot 15 andra amatörer i en match om 2x20min. Matchen går av stapeln i morgon kl.15.30. Be there! För vi behöver så mkt stöd vi kan få. Vi är inga stjärnor, någon av oss...  förutom ett par före detta bandyspelare. Men motståndarna mönstrar en f.d. hockeyspelare i line-up'en. Det lär bli en pärs!Det KOMMER bli en pärs.

Räknar inte med att vara på topp dagen efter. Även om slagsmålen inte blir värre än såhär;




Men skoj kommer det nog garanterat att bli. Det är det ju alltid när män gör saker tillsammans.

Jag tippar 8-6 till vår favör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0