Que dia!

Japp, idag var det barnbidrag och pension. Detta innebär bra fart i butikerna och bra brödförsäljning för min del. Har haft en jäkla bra försäljningsvecka. Har själv sålt nästan lika mkt som mina två kollegor tillsammans. Ska se till att hålla högt tryck nu sista dagarna innan jag försvinner ut i pappaledigheten.
Blev en rätt lång dag på jobbet, 12h skrapade vi ihop. Väl hemma väntade lite städning innan Dillens gudbarn med föräldrar kom förbi och åt tacos med oss. Gott. Och mysigt med grabbarna. Dock var jag trött och somnade in i soffan tillsammans med Abbe och Simon när dom andra umgicks. Inget illa menat. Bara lite slut.

I morgon blir det till att sätta golvlister i vårat sovrum. Plocka lite skräp. Och kanske dra ner till TM Racing där det ska vara ngn slags bilträff (vem vill inte se 16 plaststylade Saabar och dubbelt så många Volvosar på ett och samma ställe!?).

Gillar egentligen inte stylade bilar... Som denna Bmw ->

Hur mycket tid och pengar som helst är nedlagt på att få ett resultat som är fruktansvärt mycket sämre än bilen var original. En BMW M3 behöver inte stylas, den är liksom perfekt redan från början.

Träffen skulle dock bjuda på en massa andra roligheter som fyrverkerier, en jonglör (!) och hyrkartkörning. Så gå dit och titta - alltid bra när det händer ngt i gamla Kattne.

Bjuder här på ytterligare en schysst bil ->


(synd att han fått en P-bot dock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0