Bajs...

Idag var det sovmorgon igen... Tjejerna gick inte upp förän klockan tolv. Själv var jag uppe en hel kvart tidigare. Lite skillnad mot när klockan ringer vid 04.15.
OJ vad jobbigt det kommer bli att börja jobba igen (om två veckor)!!

Dillen blev totalt nerpissad av en liten tjej vid namn Juni idag. Blöjan hade hamnat lite snett. Blåsan var full. Say no more!
Jag ryckte in och tog lilla Juni till skötbordet - där fann jag även bajs. Både högt och lågt! På byxorna. På bodyn. Kläderna hade ju suttit på i säkert 35 minuter, så nog var det dags att byta (hon är ju tjej...)!

Med nya outfitter för både mor och dotter drog vi till Vingåker för att hälsa på både min och Junis farmor (det där får du räkna ut själv!). Det var trevligt, men Juni sov ungefär 95% av tiden. Trevlig tjej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0