0 knop.

Idag har vi inte gjort många knop här på Malmgatan... Jag har varit väldans trött. Gjorde en insats och snyggade till lite i köket, men i övrigt har det mestadels varit liggläge i soffan. Tittat på F3 och WTCC från Macau där det var idel trista lopp. Det var även skidstafetter att se på, men jag sov mig igenom dessa. Konstigt att man kan vara så trött hela tiden...

Mer religion.
Fick just reda på att man skulle gått ur kyrkan innan den 2 November för att slippa betala kyrkoavgift nästa år. Så då blev man av med 4000 mer till kyrkan.
Fan!

Jag skulle inte alls vara upprörd över detta om kyrkan - precis som alla andra företag - skickade ut en faktura eller avi för en tjänst man vill betala för, typ en prenumeration på en tidning för kommande år. Vill man inte vara med så betalar man, annars inte. Nu är man tvingad att betala utan att ha godkänt det. Det är ju helt vrickat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0