Gladare idag!

För Dillen fick veta att hon får havandeskapsersättning (heter nog inte exakt så, men nästan) vilket innebär att hon får betalt för att vara hemma hela augusti och september. Och dessutom tar hon ut semester i juli. Så grattis Dillen, skönt för dig!
Lite tur för mig oxå, för hon var inte glad igår när jag gjorde så hon missade programmet Barnmorskorna på SVT igår + att jag tvingade henne torka upp produkter som runnit ut på golvet - då var droppen rågad.

Det blir till att gå ut o äta för att fira detta! Jag är sugen på Julita Wärdshus, men menyn där verkar inte tilltala Dillen... Får se vart det bär av.

I helgen bär det av till Säffle, där Fred o Mark ska köra rally. Åker med dem redan fredag kväll, tävlingen går under lördagen och ingår i Sverigeserien i Volvo Original Cup. Kul att se lite nytt folk!
Hoppas vi hinner hem i god tid innan Sverige-Danmark på kvällen - spännande som fan ju.
Vore kul om både grabbarna och Zlatan bjuder på sevärda grejer i helgen!

Zlatans son och fru.

Kommentarer
Postat av: beeeeeejbi

hörru du de är bäst för dig att du tar hand om dillen ordentligt!

Ikväll ska ni fira stort, skäm bort henne ordentligt =D

2009-06-04 @ 17:23:16
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Anders

Ja gör mitt bästa!!

2009-06-04 @ 22:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0