Jävla dag!

Jävla bra dag!
Var klar från jobbet till kl12, skönt som fan! Då drog jag, Danne King o Mats till Norrpan där Isac o Felipe väntade. Här började en väldans bra dag. Vi började med lite käl i centrum innan vi drog o körde hyrkart utanför stan. Skojigt värre. Hyrkarten var starten på en 3-kamp som fortsatte med freesbeegolf och minigolf (jävla minigolf).
Jag vann gokarten, med Isac som tvåa. Felipe vann freesbeegolfen, Isac åter tvåa och jag trea. Jag och Isac i delad ledning inför minigolfen... Här kommer Isac sist och jag näst sist. Svår och dum sport. Mats är dock en jävel på detta, borde satsat på golf, eller iaf minigolf.
Till slut delade jag och Felipe på vinsten.

Slutställning;
1. Anders 1+3+4 = 8p
1. Felipe 5+1+2 = 8p
3. Danne King 3+3+3 = 9p
3. Isac 2+2+5 = 9p
5. Mast 4+5+1 = 10p

Som bonus mosade Danne King Felipes RayBan-brickor.

Summa;
Förbannat skönt att känna sig så här ledig en dag när man jobbat. Verkligen kul att göra saker, inte bara  hänga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0