klart till halvklart.

79f6060a605960a2f317fb042020d520.png


När ja skulle till att leta parkeringsplats idag stötte jag på detta. Jävligt oklart... vad gäller egentligen? P-förbud dygnet runt eller endast vardagar mellan 8-12?

Min tolkning är att det är p-förbud dygnet runt, men då denna gata var den enda i närheten där lastbilen fick plats på så sket jag i förbudet och parkerade ändå... Blir det böter kommer jag ändå hävda att den första skylten endast kan gälla fram till nästa skylt, dvs ca 4m bort.

 

I övrigt är jag pappaledig 2½ timma varje kväll nu fram till jul, då Dillen jobbar på salongen dessa timmar. Det går bra, men det verkar som att Juni har upptäckt vem som är bäst på att byta blöja, för hon skiter som aldrig förr under dessa timmar. Igår blev 5 blöjbyten under tiden som Dillen jobbade... Ikväll är vi uppe i två byten, varav det ena resulterade i byte av outfit, då både body och hängselbyxor var nedbajsade, trots att vi drog till skötbordet så fort jag hörde nedsläppet i blöjan...

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0