God morgon!

Är uppe rätt tidigt denna lördag trots att jag var helt utpumpad igårkväll. Det har varit full fart på jobbet hela veckan och igår nåddes kulmen av olika anledningar. Veckan bjöd på dikeskörning (inte jag dock), sjukdomar (inte jag), missade beställningar (inte jag), bilen inlåst på verkstad (inte jag, men min lastbil!!) och en extra tripp till E-tuna för att hämta mer bröd mitt under en redan stressig dag (JAG). Trots att de flesta bekymmer inte är mitt fel eller min plikt att styra upp så blir det oftast jag som gör det.
*klappar mig själv på axeln*



I torsdags fixade Mats en grön och grann gran till oss som nu står i vardagsrummet, men den är helt opyntad än. Så pynt av julgran står på dagens schema, och förmodligen en sväng ner på stan för att se om vi hittar de sista klapparna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0