Slut

Då var helgen slut för denna gång. Har varit en bra helg med jobb, sol (dock utan bad), och fest! Hade mycket trevligt igårkväll! Tack Marcus m.fl! Blev lite full och härlig men höll mig lugn pga onda knän. Träffade en del gamla kändisar på statt vilket var skoj! Hann aldrig med öltältet denna K-holmsvecka, emn det kommer nog tillbaka nästa år. No worries there.

Nu väntar tre dagars jobb.
Sen - Åre!! Fan va kul det ska bli! Min enda semester i sommar. 4 dagar i Åre med cykling och annat skoj! Can't wait! Direkt efter jobbet på onsdag bär det av uppåt i landet.
Typ såhär vill jag att det ska se ut;

Jää!!

Dillen håller på o fixar med några byråer som hon ska måla vita. Hon har helt klart fått dille på vitt! Men det är ju fint, helt klart.

Sitter och småtittar på Fantastiska fyran, där Jessica Alba spelar den osynliga kvinnan. Är det inte konstigt att sätta Hollywoods kanske snyggaste skådespelerska till att spela osynlig? Märkligt värre tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0