Återhämtning

Oj vad jobigt det var med OS! Det var inte lätt att kombinera jobb från tidig morgon, ta hand om Junpan på eftermiddagarna och se så mkt av OS det bara gick på kvällarna. Det tog musten ur en... Tur att det bara var OS i två veckor. Dock känns det redan nu tråkigt att det är över och man höjer blicken mot London 2012. Vore fräckt att vara där. Så nu vi har två år och 4 månader på oss att piggna till.

Ralytävlingen i helgen gick okej, inte svinbra. Farbror Fredde var ovan vid underlaget och körde därför lite passivt under den första sträckan. Den andra och avslutande sträckan gick bättre och där var vi två sek från att vara snabbast i klassen. Totalt blev det en 4e plats. Fredriks kommentar efter tävlingen löd "tror inte jag hade en enda sladd idag" och insåg därmed att tempot varit väl lågt.
Själv gillar jag inte att sitta brevid och tyckte nog att tempot var alldeles tillräckligt högt! Jag har gjort min kartläsarinsats för detta år. Det är lixom mer ångest än glädje att sitta brevid.

Just nu jobbar Dillen, och Junpan sover. Ypperligt läge för mig att sova middag med andra ord. Sagt och gjort. Men efter 15 min vaknar jag av Junis gnyende (?) och måste trösta henne och få flickan at somna om. Efter det blev jag pigg.

Nu ska vi alldeles strax ge oss ut i den härliga vintern som gärna får stanna hela mars ut (sen räcker det fan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0