Slut som artist

Som jag varit trött de senaste dagarna! När jag vaknade upp ur sömnen i soffan igårkväll undrade Dillen om jag tänkt sova där hela kvällen. "ja?" svarade jag sömnigt och frågande.

Skidåkningen i söndags var toppen! Men 70 mil i bil och 6 timmar skidåkning på söndagen, och jobb plus snöskottning (på tak) på måndagen tog kol på mig. Har varit helt slut sen dess. Inte undra på att jag ser fram emot en veckas semester med start på måndag. Två arbetsdagar till. Gött!


Om ngn missat det så är det en jävla massa snö ute. Och det gillar jag. Och man ska inte gnälla på snösvängen. Dom jobbar som djur och gör så gott dom kan. Vi kan inte räkna med samma framkomlighet såhär års som mitt under sommaren. Blir trött på alla insändare om snöröjningen i tidnignen, folk får fatta att det är snö på marken som ställer till problem... Fråga bara mig som häromdagen körde in i en parkerad bil. Jävligt pinsamt. Bilen var dessutom nästan splitter ny. Attans. Inte ett märke på lastbilen. Två sabbade dörrar på bilen.

Älskar ändå att vi har en sån bra vinter. Den bästa i mitt liv tror jag. Let it snow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0