Snälla Juni

Hon är oförskämt snäll våran lilla flicka! Skriker inte mycket. Äter som hon ska och sover nästan hela natten (peppar peppar). Innan hon kom till världen var min sinnesbild av nyfödda att dom hade tre lägen.

1. Sovandes.
2. Skrikandes.
3. Ammandes.

Inget annat. Det som fanns däremellan trodde jag inte existerade. Men det är ju faktiskt massor av tid däremellan. Och den är underbar! Helt fantastiskt att sitta och mysa med henne.

Jag har blivit blixtförälskad i en tjej som jag bara känt i fyra dagar.
Om hon sover lite för länge hinner jag sakna henne. När jag hänger tvätt saknar jag henne. När jag sitter brevid Ida som håller i henne blir jag avundsjuk.

Tur att det är en hel månad kvar tills jag börjar jobba. HELT RÄTT att spara sommarsemestern tills nu!


Kommentarer
Postat av: Therese

Sitter här med ett leende när jag läser vad du skriver. Och känner igen mig så väl. Just det där med avundsjukan när den andre håller i henne. Helt plötsligt så är andra saker inte längre väsentliga. Det enda som betyder något är att man får spendera varje minut med sin lilla prinsessa! Är så glad för er skull! Pussa tjejerna från mig

2009-10-15 @ 11:22:27
URL: http://morslillafreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0