I'm back!

Japp, idag var jag tillbaka på jobbet igen efter en månads ledigt - det längsta någonsin jag varit ledig (efter skoltiden). Har känts konstigt att vara ledig så länge. Men å andra sidan är det rätt konstigt att sitta och titta på sin avkomma oxå (var kom hon ifrån egentligen???)!

Trodde det skulle vara tungt att börja jobba, men när klockan ringde (04.15) var jag redan vaken. Jag började dagen med att byta blöja på Juni, sen frukost och iväg på jobb. Det kändes ganska lätt att jobba då alla var så glada att se mig tillbaka på banan igen (tack för alla gratulationer!). Så nu ser jag positivt på fortsättningen av jobbåret. Det går säkert både fort och bra!

Är dock lite trött nu, ska ta en tupplur tillsammans med dotra min medan Dillen åker och handlar. Gött!

Såhär fin har Junpan varit under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0