Jag röstade på piratpartiet.

Har idag jobbat, cyklat i skogen me degen, fått ryggen vaxad av dillen, röstat på piratpartiet och handlat lite mat. Produktivt som 17.

Angående politiken... va FAN ska vi rösta nu för? Vi har ju redan gjort våra röster hörda då vi valde regeringen som ska sitta under 4 års tid. Låt då dem bestämma, ALLT - så kanske folk bryr sig mer när det väl är val.

Om man räknar ihop alla partiers kostnader för denna valkampanj (som är HELT i onödan) blir summan troligen flera hundra miljoner. Flera hundra miljoner!!!??? Fatta att det måste finnas bättre sätt för dessa pengar att användas i dagens läga.
Blir ju fan mer förbannad ju mer jag tänker på det.

Att jag röstade priat beror på att dom endast bryr sig om en sak, och den orkar jag sätta mig in i. Resten sköts av proffs ändå.


Kommentarer
Postat av: Anonym



Sicket grymt bloggengagemang! Sweet!



Kommer tyvärr inte kunna kolla era bloggar under sommaren, sitter just nu på Subway i Bodö och ska snart hoppa på båten sista biten fram...



HOPPAS NI FÅR EN TOPPENSOMMAR! Ska försöka få iväg ett fint mms sen!



One love!

2009-06-09 @ 15:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0