Till minne av våra förfäder.


Grillad kyckling/kycklingklubba är nog bland de mest barbariska vi svennar äter nu för tiden. Ta en fläskfilé/korv/kycklingfilé och du tänker mat. Men inte fan reflekterar man direkt över att är djur man äter. Däremot när man grisar i sig revbenspjäll eller helgrillad kyckling (sådär när man ser hela innanmätet - bröstkorg, bäckenben ? och hela skiten) är det svårt att inte tänka på att det är ett djur man äter. Jävligt gott. Jävligt back to the roots.

Efter jobbet tog jag cykeln upp till Willys, för att jobba lite mer. Snorbillig formfranska denna vecka gör att jag bör åka dit minst 3ggr per dag. Efter det cyklade jag runt i stan och kände mig 11år gammal igen. Cyklade ju precis jämt som liten. Det är rätt rogivande att bara vara ute o glida med hojen, inte ha bråttom, inte åka till ngt spec ställe Bara glida.

Dillen drog till Nyping för o käka middag me några tjejer. Jag ska se på Family Guy.

Winner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0