Påtvingat intresse?



Häftigt och roligt! Katrineholms MK arerangerar SM, DM och Mekonomen Rally Cup 10 Oktober 2009.

Blir till att åka på rallytävling med dottern när hon bara är några dagar gammal! Påtvingat motorintresse någon?
Nä, ärligt talat ska lillan hålla på med precis den sport hon själv vill. Jag hoppas innerligen att det inte blir något tråkigt som dragracing eller bandy. Fotboll, motocross, schack, simning - you go girl!
Dock kommer hon få följa med på mycket biltävlingar redan från början, precis som jag gjorde en gång i tiden. Har varit över halva landet och tittat på banracing, rallycross, folkrace, rally, traktorpulling (!), karting m.m. Bland höjdpunkterna som liten minns jag EM i truckracing och stadsloppen som gick i Norrköping. Det blev dock aldrig MC-tävlingar - förmodligen medvetet från pappas sida.

Har haft en skaplig dag på jobbet och va sugen på att cykla en sväng på MTB'n, men så kom en störtskur samtidigt som jag kom hem. Typiskt.
Blir kanske en sväng ändå. Senare.

Kanske i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0