Dillen på krigstigen

Hon var INTE glad när jag kom hem, något senare än vad jag sagt.
Drog till Sörsjöns Camping efter jobbet o cyklade me Nisse. Två mil i rejält kuperad terräng. Det tog hårt på grabben... Själv visade jag upp finfin form (behövligt inför tisdagens KK-jogg!) och en rejäl vurpa som kunde slutat med en tandlös Anders - det slutade dock väl! Efter cyklingen skulle jag och Dillen fixa tacos till the brother + sambo. Cyklingen drog dock ut på tiden (tempo Nisse?) varför hon blev tvungen att göra nästan allt själv.
Fina Dillen. Förlåt.

Nu fredagsmys!

Kommentarer
Postat av: beeejbi

fyyyyyyyy på dig

2009-07-31 @ 21:35:30
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Anders

Sorry

:-(

2009-08-01 @ 16:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0