Stora bröst!

Tittar på ett program som handlar om bröstförstoringar... En helt sjuk grej egentligen. Men jag kan tyvärr inte säga att jag inte gillar det, det ser ju faktiskt bättre ut, på typ 92 av 100 tjejer. Tycker dock hela grejen är sorlig, och är lite irriterad över min skenhelighet i frågan.
En sak som är säker - alla gillar bröst, stora som små, bebisar som vuxna.


Det var en jävla lång dag på jobbet, full fart från 05.30-17.45, utan raster... Fick dock i mig en french hotdog på vägen till vingåker. Alltid gött me en rejäl lunch.
Ikväll har DK varit o hälsat på. Blev djuupa diskussioner kring allt från konspirationsteorier till barnuppfostran.
På tal om barnuppfostran;



Nu är julen snart slut (skönt).

Kommentarer
Postat av: Anonym



Some sweet sweet topics ventilating this freakin blogg, I tell thee ;)

2009-04-10 @ 10:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0