Jag stinker

Stinker efter jobb o sånt.... Dillen klagar på mina fötter, ja tror hon har ngt emot mina fötter.

Nu är sommardäcken på bilen, skönt och snyggt.

Det är påskvecka, vilket det inte alls känns som. Det är vår o så ute, men i övrigt ingen påskkänsla. Kanske för att ja inte tror på kristendomen (jesus, gud o alla de andra) över huvud taget! Har dock varit för lat att gå ur kyrkan i ungefär 8 års tid.
Hörde förresten på radion Jonas Gardell säga att förmodligen var Jesus bög, bonnlurk och arab. Verkar väl rimligt att tro.

I morgon kort dag på jobbet, för att åka på utbildning kl 2 --> ??

Dillen har börjat känna sparkar i magen, vilket är stort - iaf för vår lilla familj, det har lixom aldrig hänt oss förut. Längtar tills jag kan känna dem från utsidan oxå!

Babybajs, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0