Finnjävel

Hade problem med en gubbe, finne var han oxå, idag. Gubben ville ha Memma (äckligt) och jag skulle hämta det, när han plötsligt börjar skälla på mig. "Dra åt helvete, gubbjävel" ville jag säga, men sa ingenting. Sen fortsatte gubben med att berätta att jag tillhörde kategorin mässiskor som inte vet vad dom gör.
Okej, vi har nog pratat färdigt tänkte jag då. Och nu ville han inte ha sin jävla Memma. Utan fortsatte klaga på mig.

Fan att man måste vara representativ ibland. Vissa behöver ha sig en avhyvling.


Något roligare är våran graviditet! Dillen har varit så mkt gladare på sista tiden (hoppas hormonerna är under kontroll nu!), och brösten verkar växa mer än magen - perfa!

Det börjar bli mkt att komma ihåg inför förlossningen, men ja fortsätter plugga på;

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var nog för att det är så nära skärtorsdagen, de blir lite tokiga då. Finnarna.

2009-04-08 @ 21:05:09
Postat av: Anders

Ja, men man vill så gärna "skära" dem...

2009-04-08 @ 21:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0